top of page

אתרים שחייבים להכיר במדריד

עודכן: 26 בספט׳ 2023

מדריד, בהיותה בירת ספרד, מציעה שילוב עשיר של היסטוריה, אמנות, תרבות ומודרניות. הנה כמה מהאתרים שחובה לבקר בעיר במדריד:


מוזיאון פראדו: אחד ממוזיאוני האמנות המפורסמים בעולם, מוזיאון פראדו מכיל אוסף נרחב של אמנות אירופאית קלאסית, כולל יצירות מופת של אמנים ידועים כמו ולסקז, גויה וטיציאן. אם תרצו לבקר במוזיאון הפראדו בחינם, תוכלו להגיע בימי שני עד שבת בין השעות 18:00-20:00 ובימי ראשון וחגים בין השעות 17:00-19:00. שימו לב שבדרך כלל יש עומס בשעות האלו ובשלב מסויים כאשר העומס כבד לא מאפשרים כניסה.


הארמון המלכותי של מדריד: המעון הרשמי של משפחת המלוכה הספרדית, בפועל המלך והמלכה לא מתגוררים בארמון והוא פתוח לביקור ברוב ימי השנה. הארמון המלכותי הוא פלא ארכיטקטוני עם חדרים מפוארים, גרמי מדרגות מפוארים וגנים יפים.


כיכר סול: הכיכר המרכזית של מדריד, כיכר סול, פוארטה דל סול, היא מרכז הומה עם משמעות היסטורית וציוני דרך איקוניים, כולל השעון המפורסם ושלט קילומטר ה-0, הנקודה הרשמית שממנה נמדדים המרחקים בשש הכבישים המרכזיים של ספרד.


פלאזה מאיור: כיכר ציורית מוקפת בבניינים אלגנטיים, פלאזה מאיור היא כיכר מרכזית במדריד ומתקיימים בה אירועים מקומיים ומופעי רחוב. לקראת סוף חודש נובמבר מוקם בכיכר christmas market, הכיכר מוקפת בבתי קפה ומסעדות.


פארק רטירו: נווה מדבר ירוק רחב ידיים בלב העיר, פארק רטירו מציע מקום מפלט שליו עם גנים יפים, אגם שייט ואירועי תרבות.


גראן ויה: רחוב הקניות והבילויים הראשי של מדריד, גראן ויה רצוף בתיאטראות, חנויות, מסעדות ובניינים איקוניים. לאורך הרחוב של מספר rooftops ששווים ביקור.


פוארטה דה אלקלה: שער מונומנטלי הממוקם במרכז העיר, פוארטה דה אלקלה הוא הסמל של מדריד. השער ממוקם בפינה הצפון מערבית של פארק הרטירו.


פלאזה דה סיבלס: כיכר מרשימה עם מזרקה מדהימה, פלאזה דה סיבלס מוקפת בבניינים איקוניים, כולל בית העירייה ובנק ספרד.


מוזיאון תיסן-בורנמיסה: מוזיאון אמנות נודע נוסף במדריד, מוזיאון תיסן-בורנמיסה מציג אוסף מרשים של אמנות אירופאית מימי הביניים ועד המאה ה-20.


אצטדיון סנטיאגו ברנבאו: עבור חובבי כדורגל, ביקור באצטדיון סנטיאגו ברנבאו האגדי, ביתה של ריאל מדריד, הוא חובה. יש כמובן אפשרות לסיורים באצטדיון.


לארועים בעיר- אתר הארועים הרשמי של עיריית מדריד:

223 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page